Handelsbetingelser

Luckylips.dk ejes og drives af Lucky Lips ApS, CVR-nr. 42294039 (herefter kaldet Luckylips.dk), Engholmvej 16, 3100 Hornbæk, Tlf. 70 60 59 02, kundeservice@luckylips.dk
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på luckylips.dk til levering i Danmark. Alle priser er i DKK og inkl. moms og inkl. danske sukkerafgifter.

Pris pr. 100 gr.  fra kr.14,95 - indpakket slik koster fra kr. 18,95 pr. 100 gr. 

LEVERINGSTID
Hos Luckylips.dk bestræber vi os på en hurtig levering og afsender lagervarer indenfor 1-2 hverdage. Alle ordrer bestilt inden kl. 12:00 på hverdage afsendes som regel samme dag. Ordrer bestilt efter kl. 12:00 sendes førstkommende hverdag.

Vi er lagerførende i alle de varer du finder på vores hjemmeside. Hvis en variant er udsolgt, vil vi erstatte den med en tilsvarende variant, som du har bestilt.

LEVERINGSMETODER
DAO
Levering til DAO pakkeshop kr. 29,-
Levering til hjemmeadresse kr. 29,-

GLS
Levering til GLS pakkeshop kr. 29,-
Leveringtil erhvervsadresse kr. 29,-
Levering til privatadresse kr. 49,-
GLS leverer til pakkeshops alle hverdage samt lørdag (til de pakkeshops der holder åbent lørdag).
GLS leverer til privatadresser og erhvervsadresser alle hverdage.

Hent selv
Afhent din ordre på vores lager i Hornbæk kr. 0,-

Sporing
Når din pakke er afsendt fra Luckylips.dk vil du modtage en mail med link til din pakkes sporingsnummer, så du kan følge din pakke.

Levering til GLS pakkeshops og udleveringssteder
Har du valgt levering til pakkeshop/udleveringssted, vil pakken blive leveret direkte dertil og du skal medbringe gyldig legitimation for at afhente din pakke. Du bliver adviseret via SMS/e-mail, når pakken er klar til afhentning. OBS! Er der ikke plads til flere pakker i den valgte pakkeshop/udleveringssted, vil pakken blive leveret til nærmeste ledige pakkeshop/udleveringssted. Dette er gælder særligt ved Black Friday og i julen.

Levering til DAO Pakkeshop
Har du valgt levering til DAO pakkeshop, vil pakken blive leveret direkte dertil og du vil modtage en SMS og en mail fra DAO med en hentekode, når pakken er klar til afhentning.

Privatpakker og pakker til erhvervsadresser:
Levering af privat- og erhvervspakker med GLS på hverdage ml. kl. 8:00 -16:00. Du vil modtage sms/mail med besked om i hvilket tidsrum pakken forventes leveret. Såfremt ingen er tilstede til at modtage pakken, kan du via mailen fra GLS/Bring omdirigere/give tilladelse til at stille pakken. Du kan ikke skrive det i kommentarfeltet, når du lægger din ordre. Ellers leveres pakken i stedet til en pakkeshop/udleveringssted, hvor pakken kan afhentes indenfor 10 hverdage.

DAO Hjemmelevering (daoHOME)
Pakken leveres til din adresse alle dage også weekender. DAO vil helst aflevere pakken i din postkasse. Hvis pakken er for stor til postkassen, lægges den i en plastpose ved døren eller andet sikkert sted på adressen. Hvis det vurderes for usikkert, så tager DAO pakken med til nærmeste DAO pakkeshop. Når pakken er leveret får du en mail/SMS i løbet af kort tid.Vær opmærksom på at DAO i de fleste tilfælde leverer mellem kl. 01:00 til 09:00 om morgenen hvorfor omdelerne ikke må benytte ringklokke eller dørtelefon. Vælger du daoHOME accepterer du samtidig at DAO leverer pakken uden kvittering.
Pakker over ca 50 cm samt pakker der vejer over 3 kg. bliver sendt til en pakkeshop, uanset om du har valgt anden leveringsform.

Afhentning på vores lager i Hornbæk
Afhent dine varer på vores lager i Hornbæk. Så sparer du fragten. Bestilling og betaling SKAL foretages via hjemmesiden på normal vis. Du får en mail fra os, når din ordre er klar til afhentning. Vi pakker ordrer man-fredag.

Pakker kan afhentes på følgende tidspunkter
Man-torsdag kl. 9-15.30
Fredag kl. 9-15.30
Weekender og helligdage lukket 

Adressen er Engholmvej 16, 3100 Hornbæk.

Alle forsendelser til udlandet bliver sendt med GLS og udleveres af de respektive samarbejdspartnere i de forskellige lande. Pakker til Grønland og Færøerne sendes med skib, medmindre andet aftales.


BESTILLING & BETALING
Vær opmærksom på, at varen ikke bliver reserveret, når du lægger den i kurven. Det kan derfor ske, at varen er blevet udsolgt, når du kommer til kassen. For at garantere din ordre, skal du gennemføre ordren. Vi gør opmærksom på at Luckylips.dk ikke sælger varer med henblik på videresalg.

Betalingskort: Hos Luckylips.dk kan du betale med Mobilepay, Dankort, Visa/Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro og Visa Electron.  Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Luckylips.dk. Der kan kun trækkes det beløb du har angivet eller mindre – og kun én gang.


SALG TIL INSTITUTIONER
Venligst påfør jeres EAN nr. I vil indenfor nogle dage modtage en elektronisk faktura. Den mailadresse, som indtastes på ordren, skal være institutionens mailadresse og ikke en privat mailadresse. Såfremt I har spørgsmål er I velkomne til at kontakte os på 70 60 59 02 eller kundeservice@luckylips.dk

FORSENDELSER TIL UDLANDET
Vi sender gerne din pakke til udlandet. Fragtprisen er forskellig fra land til land og vil fremgå på hjemmesiden, efter du har lagt varer i din kurv, går mod betaling og er ved ”leveringsmetode”.

Er du bosiddende udenfor EU, fratrækker vores shopsystem ikke dansk moms automatisk. Beløbet vil blive tilbageført manuelt til det kort du har anvendt ved købet. Det vil ske senest et par hverdage efter afsendelsen af din pakke. Hvis der i valgte modtagerland, opkræves ekstra told, moms og evt lokale skatter, skal du stå for afregning af dette. Luckylips.dk har intet med det at gøre.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@luckylips.dk - så vil vi hjælpe dig.

ORDREBEKRÆFTELSE
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling.

COPYRIGHT
Al billed- og tekst materiale på www.luckylips.dk er underlagt beskyttelse i henhold til ophavsretsloven og må ikke anvendes i strid hermed. Overtrædelse heraf kan medføre krav om fogedforbud såvel som krav om erstatning, vederlag og godtgørelse. Endvidere forbeholdes øvrige rettigheder i henhold til anden relevant immateriel lovgivning tillige med rettigheder i henhold til markedsføringsloven.

LOVVALG & VÆRNETING
Køb af varer på Luckylips.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

SALG AF FØDEVAREKONTAKTBARE PRODUKTER
Lucky Lips ApS er registeret hos Fødevarestyrelsen til salg af fødevarekontakbareprodukter. Se kontrolrapport her

FORTRYDELSESRET
Når du handler fødevarer på nettet, så ophører fortrydelsesretten. Det betyder at du ikke kan fortryde eller returnere dit køb. 


REKLAMATION
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet såfremt du ikke har fortæret produktet. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til kundeservice@luckylips.dk eller telefonisk på 70 60 59 02.
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. 

KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice@luckylips.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Toldboden 2
8800 Viborg
https://naevneneshus.dk/

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr